WEBINAR

Planiranje nabave za 2025. godinu / Izmjena plana nabave za 2024. godinu Izvršenje ugovora o javnoj nabavi / Najnovija praksa Državne komisije za kontrolu postupaka javne nabave

11.12.2024. - ZAVRŠEN

8 bodova

Predavači

Kristina Novak - Voditeljica Služba za javnu nabavu i opće poslove u Ministarstvo pravosuđa, uprave i digitalne transformacije

Zvonimir Jukić –  član Državne komisije za kontrolu postupaka javne nabave

159 eura \ po osobi

(oslobođeno PDV-a temeljem članka 90. St. 2 Zakona o PDV-u). potvrdu o uplati dostavite na e-mail: info@publicpro-consulting.hr

Sukladno pravilniku o izobrazbi u području javne nabave NN 154/2023, svi polaznici moraju imati uključene kamere u realnom vremenu, a mikrofone prema potrebi.

Tema obuhvaća sadržaj točaka 1., 3., 12., 13., 14, 15. i 16. Priloga 3. Pravilnika o izobrazbi u području javne nabave (NN 154/2023)

Savjetovanje je namijenjeno:

  • Javnim i sektorskim naručiteljima – obveznicima javne nabave
  • Zainteresiranim gospodarskim subjektima – ponuditeljima u sustavu javne nabave
  • Službenicima koji sudjeluju u pripremi, provedbi i realizaciji nabave
  • Svima koji se žele natjecati za posao u javnom sektoru na temelju poziva za nadmetanje
  • Specijalistima javne nabave – sa i bez certifikata

U kotizaciju je uključeno:

  • Potvrda o redovitom stručnom usavršavanju u području javne nabave – 8 bodova
  • Prezentacije predavača
  • Savjetovanje tijekom radionice

KOMPLETAN PROGRAM PREUZMITE OVDJE

Webinar će biti održan samo u slučaju dovoljnog broja prijavljenih polaznika webinara. Pridržavamo pravo na eventualne izmjene predavača, mjesta održavanja webinara ili otkazivanja webinara. O svim izmjenama ćemo Vas pravovremeno obavijestiti telefonski ili e-mailom.

Ukoliko se webinar otkazuje na našu inicijativu, a izvršili ste uplatu kotizacije – istu ćemo vratiti na Vaš račun ili ona može biti korištena za naredni webinar.

U slučaju da želite stornirati svoju prijavu za webinar (odustati od webinara), molimo Vas da to učinite pisanim putem najkasnije 3 dana prije održavanja webinara. Ukoliko nas ne kontaktirate pisanim putem u roku od 3 dana prije održavanja webinara snosit ćete troškove u punom iznosu webinara. U slučaju Vaše spriječenosti moguće je ustupiti svoju prijavu za webinar drugim osobama. U roku od 48 sati prije termina održavanja, zadržava se kotizacija u iznosu 50% od navedene vrijednosti edukacije.

U slučaju da su Vam potrebne dodatne informacije rado ćemo Vam odgovoriti na Vaša pitanja putem maila ili telefona.

PRIJAVNICA ZA WEBINAR

Sva polja označena znakom (*) moraju biti ispunjena kako bi prijavnica bila ispravna. Prijava je obvezujuća, otkazivanje prijave javiti telefonski ili e-mailom na info@publicpro-consulting.hr najkasnije 3 dana prije edukacije.